چرا باید به تراکتورسازی تبریز جدید مدل ۹۷ افتخار کنیم؟

تراکتورسازی تبریز از جمله تیم‌های بزرگی است که سال‌ها برای عزت و غرورش در دسته یک جنگید و هیچ وقت همانند تیم‌های متمول اقدامی برای خرید امتیاز نکرد تا قدرتمندانه صعود کند و به لیگی بیاید که به اذعان بسیاری از کارشناسان، این تیم را کم داشت و با آمدنش ابهت سرخابی‌های پایتخت را در بحث هواداری شکست.

تراکتورسازی تبریز آمد ولی دیگر مثل تیم‌های متمول که صرفا با پولشان قدرتمند شده بودند نرفت و حتی بارها برای قهرمانی جنگید و شاید اگر این فوتبال و شانس روی خوششان را به او نشان می‌دادند، حالا یک نشان قهرمانی روی سینه‌اش چسبانده بود و برای دومینش تلاش می‌کرد!

شاید اگر آن اتفاق تلخ بازی با نفت رخ نمی‌داد، هواداران و اهالی این تیم پرطرفدار تبریزی سرخورده نمی‌شدند و برای تکرار قهرمانی مصمم می‌شدند ولی وقتی دیدند به راحتی چند تصمیم “شاید” اشتباه دستشان از جام کوتاه شده است، تلاش برای شکست این تصمیم‌ها را خارج از توان خود می‌دیدند.

آن‌ها با یک مشکل بزرگ هم روبرو بودند که وابستگیشان به نهادی بود که لزوما و ذاتا بد نبود ولی ملعبه‌ای شده بود تا بزرگی تراکتورسازی دیده نشود و بسیاری از هواداران فوتبال، همه موفقیت‌های تراکتور را به پای نظامی بودنش بریزند و حتی هواداران این تیم نیز از این رفتار ذله شده بودند و بارها درخواست کرده بودند که از زیر سایه نظام در آمده و خصوصی شوند چرا که پتانسیل این تیم برای خصوصی شدن حتی بالاتر از سرخابی‌های پایتخت بوده و هست.

حالا تراکتورسازی خصوصی شده و هر چند با اشکالات فراوانی این مهم رخ داده ولی باید قدر دانست تیمی که حداقل شهامت را به دیگر تیم‌ها نشان داده و فارع از هر گونه نتیجه‌ای که در لیگ آینده بگیرد، باید ایستاد و برایش دست زد. حالا اگر مدیرعامل و مالک جدید تیم کمی به فکر اقتصادی تیم باشد، به راحتی از پتانسیل بالقوه هواداران بهره می‌برد و این تیم سرخپوش تبریزی را به اوج قله افتخار می‌رساند.

4 نظرات
  1. آیدین اسماعیلی قوشاچای می‌گوید

    سرخپوشان آذربایجان نه تبریز

  2. Rachel می‌گوید

    تیم تبریزی نه، تیم آذربایجانی،
    سرخپوشان تبریزی نه، سرخپوشان آذربایجان،
    تماشاگران تبریزی نه، تماشاگران آذربایجانی

    لطفا دقت کنید در نوشتن و تیم بزرگ تراکتور که تیم همه ترکهای ایران هست رو به یک شهر محدود نکنید.

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      ممنون از تذکرتون.

  3. رحیم می‌گوید

    مسئولات تراکتوربایددرمقابل هر اجحاف ، به فیفا شکایت کنند به خصوص درمورد شعارهای نژاد پرستانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم