وفاداری هواداران تراکتورسازی تبریز دوباره ثابت می‌شود؟

تیم تراکتورسازی تبریز که در حال حاضر روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد و انواع و اقسام خبرهای جنجالی پیرامون این تیم وجود دارد، در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر به مصاف تیم‌هایی می‌رود که طرفداران زیادی دارند و اینجاست که وفاداری هواداران تراکتورسازی باید به همگان ثبت شود و سوال اصلی این است: آیا آن‌ها دوباره خودشان را ثابت می‌کنند؟

وفاداری هواداران تراکتورسازی که زبان‌زد خاص و عام است، در سه بازی اول این تیم در لیگ برتر در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌بایست در برابر هواداران تیم‌های نساجی، نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران پرشور بودن و پرطرفدار بودن خود را ثابت کنند.

اولین بازی این تیم در لیگ برتر در مقابل نفت مسجد سلیمانی خواهد بود که هواداران بسیار پرشوری دارد و شاید لقب پرشورها را در جدید از سرخپوشان تبریزی بگیرند و هواداران آذربایجانی می‌بایست قدرت خود را در مقابل این تیم تازه لیگ برتری شده نشان دهند.

دومین بازی تراکتورسازی اما در مقابل نساجی مازندران که برخلاف بازی اول در استادیوم خانگی سرخپوشان آذربایجان برگزار می‌شود که قطعا هواداران بسیار زیادی از مازندران راهی تبریز می‌شوند تا قدرت هواداری خود را به آن‎هانشان دهند. هواداران تبریزی می‌بایست اولین حضور خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند و میخ قهرمانی تراکتور را محکم بکوبند.

سومین بازی سرخپوشان تبریزی در مقابل تیمی است که چند سالی است رقیب اصلی تراکتورسازی تبریز بوده و کری‌های بسیار زیادی بین هواداران دو تیم وجود دارد. این بازی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و قطعا حضور چند ده هزارنفری هواداران تراکتور در تهران، به یک اتفاق بزرگ در این بازی تبدیل می‌شود.

همه این جمله‌ها صرفا وقتی محقق می‌شوند و باعث سرافرازی تراکتور در لیگ جدید می‌شوند که هواداران مانند سال‌های ابتدایی لیگ، ورزشگاه‌ها را به جهنمی برای تیم‌های مقابل تبدیل نمایند تا شاهد اولین قهرمانیشان در لیگ باشند.

1 نظر
  1. تراختــــــور قهرمان قلبها می‌گوید

    پرشورها همان هستند !منتهی بی ملایمتی ها ناعدالتی ها و ناداوری ها باعث شکستن دلهای پرشورها شد ! چون حق به حق دار نرسید و قهرمانی را از ما فدراسیون نشینان ربودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم