آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی تبریز

در حالیکه بسیاری از تیم‌های ایرانی به دلیل پیش رو بودن جام جهانی و حضور بازیکنان در این تیم فعالیت جدی در نقل و انتقالات ندارند اما بعضی از تیم‌های ریشه دار و بزرگ مانند تراکتورسازی تبریز که سال گذشته نتایج بسیار بدی را کسب کرده و با یک رتبه بسیار بد لیگ را به پایان رسانده، در تکاپوی شدیدی برای جذب بازیکنان مختلف است.

جان توشاک ولزی که به تازگی سکان هدایت قرمزپوشان تبریز را برعهده گرفته است، پس از عقد قرارداد در ترکیه راهی کشورش شده تا مقدمات حضورش در ایران را فراهم نماید و در این بین مسئولین باشگاه تراکتورسازی تبریز به دنبال جذب بازیکنانی که معلوم نیست چقدر با نظر این مربی ولزی همخوانی داشته باشند، هستند.

تابحال جذب بازیکنانی همچون علیرضا نقی زاده، محسن فروزان و محمد طیبی قطعی شده است و شایعاتی پیرامون حضور اکبر ایمانی نیز شنیده شده است که بسیاری انتقال او را قطعی دانسته‌اند. همچنین امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که مهدی ترابی به زودی به تبریز خواهد رفت ولی این خبر هنوز از سوی طرفین تایید نشده است.

همچنین سروش رفیعی که حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون بازگشت او به ایران وجود دارد نیز از تراکتورسازی تبریز ۱۵ روز وقت خواسته تا بررسی نهایی خود را انجام دهد.

همچنین خروجی‌های این باشگاه به ترتیب هادی محمدی، محمد ایرانپوریان ومحمد ابراهیمی بوده است. شایعاتی پیرامون خروج مهدی کیانی کاپیتان با تعصب این نیز شنیده می‌شود. گفته می‌شود که مقصد احتمالی کیانی تیم پرستاره سپاهان خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم