تراکتور ریشه در فوتبال پاک دارد؛ جنگ جانانه در میدان و رفاقت در حاشیه

تراکتورسازی تبریز در سال جاری یکی از متفاوت‌ترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارد و حالا همه منتظر هستند تا شرایط جدید این تیم را با حضور مالک خصوصی ببینند و به انتظار چندین ساله برای قهرمانی در لیگ برتر ایران پایان داده شود و جام قهرمانی را در دستان این تیم پرطرفدار ببینند ولی یک زمزمه بسیار بد و خطرناک پیرامون این تیم شنیده می‌شود که قطعا می‌بایست واکنش مناسبی از سوی مجموعه حقوقی باشگاه نسبت به آن نشان داده شود.

شایعه‌ای که در فضای مجازی شنیده می‌شود و حالا جدی‌تر از قبل توسط هواداران رقیب این تیم سرخپوش آذربایجان دست به دست می‌شود، شایعه تبانی احتمالی تراکتورسازی و ماشین سازی در لیگ جدید است که مالک هر دو عملا یک نفر و همان زنوزی است ولی به صورت قانونی به برادران خطیبی منتقل شده است ولی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که می‌بایست ۶ امتیاز دو بازی رفت و برگشت این تیم‌ها را در سبد تراکتور واریز کنیم و این اتفاق احتمالا در هفته‌های پایانی بیش از پیش محتمل خواهد بود.

اما شاید این طیف از رقبا آشنایی اندکی نسبت به سابقه فوتبال آذربایجان داشته باشند و سابقه بازی‌های گسترش و تراکتورسازی تبریز که همه به همین منوال، تهمت‌های نابجایی را روانه تیم آبی پوش می‌کردند، از یاد برده‌اند. سوابق بازی‌های دیگر تیم‌های تبریزی که مردانه در مقابل تراکتور جنگیدند و حتی بعضا باعث نزول رتبه این تیم پرطرفدار در لیگ برتر شدند.

به نظر می‌رسد شایعات این چنینی صرفا برای به حاشیه بردن تراکتور در لیگ جدید بوده و تنها بخش حقوقی باشگاه می‌بایست وارد عمل شده و نسبت به این شایعات پاسخ مناسب داده و در مقابل معاندین نیز از ابزار شکایت استفاده نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم