هجمه ناجوانمردانه طرفداران پرسپولیس و استقلال به تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز دو روزی است که به مرکز توجه همه رسانه‌های ایرانی علی‌الخصوص رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است که دلیل این اتفاق، خریدهای جنجالی مالک تراکتورسازی است که مثل یک بمب واقعی در فضای فوتبالی کشور منفجر شده است و حالا همه منتظرند تا ببینند حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در لیگ برتر ایران و آن هم در لباس تراکتورسازی تبریز چگونه خواهد بود و چه ثمراتی خواهد داشت.

اما در این بین اتفاق عجیبی نیز در جریان است که طرفداران پرسپولیس و استقلال، خریدهای تراکتورسازی تبریز را با ولخرجی‌های استیل آذین مقایسه می‌کنند و از بی ثمر بودن احتمالی آن سخن می‌گویند ولی این دسته از هواداران سرخابی‌های پایتخت، شاید نمی‌دانند که تفاوت استیل آذین با تراکتورسازی تبریز تفاوت از زمین تا آسمان است که حتی کنار هم قرار گرفتن این دو مورد نیز خنده‌دار است.

استیل آذین که به لطف پول‌های حسین هدایتی راه اندازی شد و با خریدهای غیرمعمول و بالاتر از عرف توانست نامی را برای خود دست و پا کند، به دلیل عدم وجود هواداران و ریشه و سابقه، سریعا از صحنه فوتبال کشور محو شد و حالا نامی از این تیم فوتبال نیست و هیچ کس از سرنوشت آن خبری ندارد.

حالا حتی طلبکاران این تیم حتی نمی‌دانند باید از چه تیمی برای دریافت طلبشان شکایت کنند و خنده‌دار است که این تیم با این وضعیت، در کنار نام بزرگ تراکتورسازی قرار بگیرد که نام هیچ بازیکنی بالاتر از آن نیست و نه تنها اعتباری به آن نمی‌بخشد، بلکه حضور در این تیم به بازیکنان اعتبار و سابقه قابل قبول می‌بخشد! همان‌طور که ده‌ها بازیکن فعلی لیگ برتر با رزومه حضور در تراکتورسازی توانستند در تیم‌های لیگ برتری بازی کنند و رقمشان را بالا ببرند.

 

 

3 نظرات
  1. مرند می‌گوید

    برای من که هوادار تراختورم حرف از هواداران اسیا نزنید که خنده م میگیره

  2. میانالی می‌گوید

    احسن نامردا سنگ اندازی می کنند و ما رو برابر با استیل اذین می دونن تا کمی به خودشون روحیه بدن در حالی که نمی دونن ۴۰ میلیون ترک پشت این تیم هست.

  3. آیحان می‌گوید

    احسن به نویسنده این مطلب . حرف دل میلیونها تراختوری را نوشته ای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم