مصاف استقلال و تراکتورسازی قطعا برنده خواهد داشت؛ تیم پیروز کیست؟

امروز و در یک بازی بسیار مهم تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی آذربایجان به مصاف هم می‌روند که حواشی این بازی بسیار فراتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. در حالیکه همیشه بازی این دو تیم جنجالی میشد ولی حالا با حواشی سیاسی و اتفاقات این روزها جنجالی‌تر شده و شاید یکی از مهم‌ترین بازی‌های چند سال اخیر این دو تیم در استادیوم آزادی برگزار شود.

هواداران تراکتورسازی در تهران آماده حضور در استادیوم هستند و عاشقان این تیم سرخپوش نیز از تبریز و ارومیه و …. راهی تهران شده‌اند تا تیمشان را در یک بازی سخت تنها نگذارند و ثابت کنند که پرشورترین هواداران لیگ برتر هستند و هیچ تیمی حتی دردانه‌های پایتخت نشین نیز این هواداران را ندارند.

یکی از نکات مهمی که شاید در تحلیل بسیاری از رسانه‌ها مغفول مانده ترکیبی است که دو تیم به مصاف یکدیگر می‌فرستند. از سویی استقلال تهران یکی از قوی‌ترین تیم‌های یک دهه اخیر خود را در اختیار دارد و با جذب بازیکنان جدید توانسته به یک غول بی شاخ و دمی تبدیل شود که حتی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر نیز از او می‌ترسد و هواداران رقیبش نیز می‌دانند که رقابت با استقلال حداقل تا نیم فصل بسیار سخت خواهد بود.

در دیگر سو نیز تراکتورسازی حضور دارد که توانسته با جذب ستاره‌هایی همچون دژاگه و شجاعی تعجب همه تیم‌های لیگ برتری را برانگیزد. تمامی کارشناسان معتقدند که این دو تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند و پرسپولیس قطعا توانایی تکرار دو فصل قهرمانی خود را ندارد و دلیل این اتفاق نیز ضعیف شدن شدید این تیم است که طبیعتا کاری از کسی بر نمی‌آید.

بازی استقلال و تراکتورسازی قطعا زیباترین بازی هفته خواهد شد و با توجه به نیاز شدید دو تیم برای پیروزی در این بازی که چندین برابر بازی‌های دیگر ارزش خواهد داشت، احتمال مساوی بسیار اندک است و جنگ امروز جنگ توشاک و شفر است که بتوانند تفکرات فوتبالی خود را بر دیگری پیروز کنند.

پیروز شدن در این بازی به تیم برنده قطعا انگیزه‌ای خواهد داد که ادامه لیگ را پرقدرت تر ادامه دهد و حتی بعضی از کارشناسان می‌گویند که مصاف این دو تیم مشخص کننده یکی از تیم‌های ۳ رده بالایی لیگ خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم