ماجرای شکایت همسر مصطفی دنیزلی چیست و احتمالا چند سال حبس در انتظار سرمربی تراکتورسازی است؟

به نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم تراکتورسازی گرفتار دردسر بزرگی شده است و به‌زوی پای آن به دادگاه باز می‌شود و شاید محکوم به چند سال حبس شود.

رسانه‌ها به نقل از سایت  ینکاگازتاسی گزارش دادند؛ مصطفی دنیزلی به دلیل شکایت همسرش به اتهام جعل امضا ممکن است به ۱ تا ۳ سال زندان محکوم شود.

همسر این مربی، او را متهم به جعل امضا برای در اختیار گذاشتن منزلش به بانک کرده تا بتواند از بانک وام بگیرد. همسر دنیزلی از دادگاه تقاضا کرده که محکومیت زندان برای این مربی تعیین شود.

اولین جلسه دادگاه سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور وکیل دنیزلی برگزار شده و ادعای همسر وی در حال بررسی است. وکیل دنیزلی می‌گوید ادعای جعل امضا موکل‌اش بی‌اساس است و مصطفی دنیزلی چنین اقدامی را انجام نداده و دختر این مربی در این منزل سکونت داشته است.

همسر دنیزلی که مراحل طلاق خود را از این مربی دنبال می‌کند، تایید کرده امضایی که از او روی این برگه‌ها بوده، جعل شده است و دادگاه هم این مورد را تایید کرده است.

دردسر بزرگ در انتظار دنیزلی

در حال حاضر، دنیزلی با تیم تراکتورسازی در اردوی ارضروم ترکیه به سر می‌برد و در حال آماده‌سازی تیم‌اش برای فصل جدید فوتبال برتر ایران است.

سایت‌ها پیش‌بینی کردند یک دردسر بزرگ در انتظار دنیزلی و تیم تراکتورسازی باشد و این مربی کهنه‌کار با همسر سابق خود به مشکل برخورد.

مصطفی دنیزلی پس از سال‌ها دوباره به ایران آماده است و حدود یک ماهی می‌شود که سکان‌دار تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز شده است.

طرفداران تراکتورسازی خیلی امیدوار هستند امسال هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای یا حواشی برای تیم محبوب‌شان رخ ندهد و بتوانند برای اولین بار قهرمان لیگ برتر بشوند.

تیم تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات، علاوه بر حفظ ستاره‌های قبلی خود؛ چندین ستاره و بازیکن فوتبال سرشناس جدید خریداری کرده است و حسابی دارد برای شروع لیگ برتر آماده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم