مشاوره خرید و فروش اتریوم (در تاریخ ۹۸/۵/۱۴ به‌روز شد)

بررسی خرید و فروش اتریوم (یکی از ارزهای رایج دیجیتالی) از مسایل بسیار مهمی است که تریدرها (معامله کنندگان) به آن توجه زیادی داشته و بر اساس برخی واقعیت‌ها و همچنین شرایط بازار، اقدام به معامله می‌‌کنند.

از آنجایی که به خاطر نوسانات قیمتی زیاد اتریوم و سایر رمزارزها، حضور در این بازار برای بسیاری از کاربران جذاب شده است، پس توجه به شرایط این رمز ارز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به‌صورت منظم، وضعیت بازار اتریوم را تحلیل کرده و اگر سوال یا پیشنهادی دارید، با سایرین مطرح کنیم.

به روز رسانی ۱۴ مرداد ۹۸ قیمت اتریوم

اتریوم پس از تجربه کاهش در طی هفته گذشته، روزهای اخیر را با افزایش ملایمی در قیمتش ادامه داده و توانسته تا مرز ۲۳۰ دلار نیز خودش را بالا بکشد. در صورتی‌که اتریوم بتواند مقاومت ۲۳۶ دلار را بشکند، صعود آن تا ۲۵۰ دلار هم در کوتاه مدت امکان پذیر است ولی در صورت سقوط، حتی می‌تواند به زیر ۲۰۰ دلار برسد.

قیمت دلاری اتریوم: ۲۳۰ دلار

قیمت ریالی اتریوم (محاسبه با نرخ سنا): ۲٫۷۳۷٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۵ مرداد ۹۸ قیمت اتریوم

اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال با ارزش دنیا، در طی یک هفته گذشته نوسانات شدیدی را به خودش ندید و قیمت آن پس از یک کاهش نسبتا کم، مجدد در مسیر صعود قرار گرفت اما همچنان برای رشد بیشتر با مقاومت روبه‌رو شده و خط مقاومتی آن را می‌توان در قیمت ۲۳۶ دلار در نظر گرفت که بسیار قدرتمند بوده و اجازه صعود به این راحتی‌ها را نمی‌دهد.

قیمت دلاری اتریوم: ۲۲۱ دلار

قیمت ریالی اتریوم (محاسبه با نرخ سنا): ۲٫۶۷۴٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۲۹ تیر ۹۸ قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در اواخر هفته گذشته همراه با سایر آلت کوین‌ها و خود بیت کوین یک سقوط شدید را تجربه کرد که سبب شد بهای آن به زیر ۲۰۰ دلار برسد اما در ۴۸ ساعت اخیر با یک روند آرام رو به افزایش گذاشته و به نظر می‌رسد بتواند خودش را تا ۲۵۰ دلار نیز بالا بکشد اما دسترسی به سطوح بیشتر از ۳۰۰ دلار در حال حاضر بعید به‌نظر می‌رسد.

قیمت دلاری اتریوم: ۲۲۸ دلار

قیمت ریالی اتریوم (محاسبه با نرخ سنا): ۲٫۶۵۶٫۰۰۰ تومان


به روز رسانی ۲۳ تیر ۹۸ قیمت اتریوم

در طی یک هفته اخیر قیمت اتریوم به‌صورت ملایم رو به افول بوده و پس از آنکه در حدود ۱۵ رپز پیش به مرز ۳۲۰ دلار هم نزدیک شد اما در حال حاضر در محدوده ۲۶۰ تا ۲۷۰ دلار نوسان می‌کند و پیشنهاد می‌شود از اقدام معامله سنگین در طی روزهای اخیر خودداری کنید چرا که امکان دارد روند نزولی ادامه دار شده و متحمل ضرر سنگینی شوید.

قیمت دلاری اتریوم: ۲۶۷ دلار

قیمت ریالی اتریوم (محاسبه با نرخ سنا): ۳٫۳۴۶٫۰۰۰ تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم