پیشنهاد فیلم: «ستاره‌ای متولد می‌شود» یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید آخر هفته یک فیلم با کیفیت و دراماتیک تماشا کنید؛ به شما فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» (A star is born) را پیشنهاد می‌کنیم.

فیلمی با بازی لیدی گاگا، بردلی کوپر، سم الیوت و دیو چَپل؛ کارگردانی بردلی کوپر و تهیه‌کنندگی برادران وارنر که در اکتبر ۲۰۱۸ اکران شد و تا کنون یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بوده است.

یک فیلم امریکایی موزیکال، رمانتیک و درام که می‌تواند از ابتدا تا انتها شما را پای تلویزیون میخکوب کند. اثری که چندین بار بازسازی شده ولی به نظر می‌رسد نسخه ۲۰۱۸ از همه بهتر است.

داستان فیلم درباره یک کابوی آوازه‌خوان مشهوری به نام جکسون (بردلی کوپر» است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد دارد. جکسون در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود.

جکسون از آلی می‌خواهد به عنوان خواننده و ترانه‌سرا با او همراهی کند. آلی کم‌کم تشویق می‌شود و تمایل پیدا می‌کند در کنار جکسون خوانندگی کند ولی در مدت کوتاهی به یک خواننده زن معروف بدل می‌شود.

آلی و جکسون عاشق هم می‌شوند و طی یک مراسم ساده با یکدیگر ازدواج می‌کنند ولی مشکلات اعتیاد جکسون دست از سر او برنمی‌دارد.

بهترین فیلم ۲۰۱۸

این فیلم که برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب است؛ به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، شروع و پایانی بسیار جذاب دارد؛ منسجم و قدرتمند است. فیلم به دو پرده یا روایت تقسیم می‌شود که پرده اول بسیار جذاب و گیرا است.

شما با آوازه‌ها و تم‌های موسیقی مختلف روبرو می‌شوید و هر صدا و آوازی شما را وارد دنیای تازه‌ای می‌کند. آوازهایی که موفق شدند جایزه اسکار را بگیرند و وجه قوی این فیلم هستند.

فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» در پرده دوم کمی افت می‌کند و اگرچه پایانی در اوج دارد ولی هرگز به ورطه سقوط نمی‌رود. فیلم درباره شهرت است و شخصیت‌های خیلی خوب در نقش داستانی خود فرو رفتند و هرگز از تک و تا نمی‌افتند.

شاید شما انتظار نداشته باشید لیدی گاگا همانند یک بازیگر بسیار حرفه‌ای نقش بازی کند یا اولین کارگردانی بردلی کوپر خوب از آب دربیاید ولی پس از دیدن فیلم نظرتان عوض خواهد شد.

البته، فیلم منتقدان سرسختی هم دارد که این فیلم را بدون درون‌مایه و قصه می‌دانند و می‌گویند اواسط فیلم هیچ کارکرد و هدفی مشخص نیست.

اگر جزو افرادی هستید که سه نسخه قبلی فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» را دیدید؛ شاید فیلم بردلی کوپر چیز جدیدی در فرم و محتوا نداشته باشد ولی قطعا می‌تواند برای افرادی که نسخه‌های قبلی «ستاره‌ای متولد می‌شود» را ندیده‌اند؛ جذاب باشد.

این فیلم مملو از صحنه‌های جذاب و به یاد ماندنی است که شما را هم از خود بی‌خود کرده و برنده چندین جایزه بوده‌اند. پس، چیزی از دست نمی‌دهید و حتما باید این فیلم را تماشا کنید تا در یک درام حدودا ۱۴۰ دقیقه‌ای، روایت‌هایی از زندگی، ناامیدی، مرگ، شادی، عشق و ترس را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم