ستاره فصل ۹۷-۹۸ تراکتورسازی تبریز چه کسی خواهد بود؟

تیم تراکتورسازی تبریز که سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ برتر کشورمان نداشته، خود را برای فصل ۹۷-۹۸ آماده می‌کند. این تیم که با ورود مالک جدید متحول شده، مربی بزرگی همچون جان توشاک را آورده تا بتواند فصل ناکام گذشته و همچنین عدم قهرمانیشان در ادوار مختلف لیگ برتر را جبران نماید.

این تیم که حالا به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر تبدیل شده و بسیاری از کارشناسان به شانس زیاد آن برای کسب مقام اول تا سومی نظر داده‌اند، ستاره‌های زیادی را در خود جای داده است که از جمله این بازیکنان خوب و ستاره می‌توان به دانیال اسماعیلی‌فر اشاره کرد که از جمله بازیکنان جوان و آینده‌دار این تیم محسوب می‌شود.

دانیال اسماعیلی‌فر ۲۵ ساله به بازیکنی تبدیل شده است که جان توشاک به شدت او را زیر نظر داشته و در بسیاری از مواقع، تمرینات اختصاصی برای او تدارک می‌بیند. این نکته در بین تماشاگران حاضر در کمپ اختصاصی تراکتورسازی تبریز متفق القول است که نگاه توشاک به اسماعیلی‌فر متفاوت‌تر از سایر بازیکنان است.

توشاک در تمرین دیروز تراکتور یک تصمیم جالب گرفت و این بازیکن را در پست مهاجم بازی داد. وی دلیل این کار را دو پاس کلیدی و مهمی عنوان کرد که دانیال به هم تیمی‌هایش داده و انگار جایزه این پاس خوب، بازی در پستی است که در صورت موفقیت، زندگی دانیال اسماعیلی‌فر را تغییر خواهد داد.

3 نظرات
  1. رضا می‌گوید

    تراکتور با این وضع ۴ ۵ بشه انگار قهرمانه. از اولشم معلوم بود زنوزی فقط شومنی میکنه

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۲
  2. تراختورچی می‌گوید

    هیچ کس با این وضعیت تیم سقوط نکنه بهتره بازیکن با کیفیت نگرفتیم که هیچ بازیکنان ستارمون رو هم از دست دادیم

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۲
    1. تراختورچی می‌گوید

      و تو چه دانی فوتبال چیست؟?
      و ما ادراک…

      دوست نداشتم ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم