برای رژیم نوروز ۹۸ از دانشمندان معروف قدیمی الگو بگیرید!

مردم، همیشه دوست دارند بدانند شخصیت‌های مهم علمی و معروف دنیا چه عادت‌های کاری و ساعات خواب و رژیم غذایی دارند. اگر می‌خواهید رژیم نوروز ۹۸ را در پیش بگیرید، غذاها و رژیم‌های دانشمندان به شما کمک می‌کند. در واقع اگر می‌خواهید رژیم نوروز ۹۸ را منحصر به فرد دنبال کنید، غذاهای این سه دانشمند، شما را در ارائه رژیم خوب و سالم کمک می‌کند.

 

فیثاغورس

 

تقریبا می‌توان ناراحت بود که این لیست نام قدیمی‌ترین دانشمند را در خود داشته باشد. زیرا فیثاغورس بسیار کم‌غذا و گیاه‌خوار بود.

فیثاغورس از قدیمی‌ترین ریاضی‌دانان جهان و هم‌چنین موسیقی‌دان نیز بود. او دلیلی بسیار عجیب برای گیاه‌خواری خود داشت.

او معتقد بود که روح انسان‌ها پس از مرگ به بدن سایر جانوران منتقل می‌شود و به همین دلیل، او به گفته خود، به دلیل این‌که از نفوذ روح انسان‌ها در بدن خود جلوگیری کند، گوشت مصرف نمی‌کرد.

بنابراین اگر علاقه‌ای به رژیم نوروز ۹۸ و فیثاغورس دارید می‌توانید گیاهان و سبزیجات را در رژیم نوروز ۹۸ اضافه کنید.

 

چارلز داروین

 

بر خلاف فیثاغورس چارلز داروین گوشت می‌خورد اما گوشت حیوانات عجیب. هنگامی که چارلز داروین در میان دوستان خود نهارش را از کیف درآورد و خورد، دوستانش بسیار تعجب کردند.

داروین گوشت شاهین و جغد می‌خورد اما او از این رژیم غذایی راضی بود و مزه این عذاها را به مزه گوشت اردک و جوجه تشبیه می‌کرد.

با این حال داروین در سال‌های بعد، از سرگیجه، استفراغ، سردرد و گرفتگی عضلانی رنج می‌برد و در آخر خودش دلیل خوردن این گوشت را، نیمه‌گرسنه ماندن اعلام کرد و گفت این گوشت‌ها هیچ‌وقت کاملا مرا سیر نمی‌کردند.

اگر شما قصد رژیم نوروز ۹۸ را دارید بهتر است این نوع گوشت را مصرف نکنید! اما در سبد رژیم نوروز ۹۸ حتما مقدار کمی گوشت مصرف کنید.

 

نیکولا تسلا

 

حتما شما نیز نام این مخترع و دانشمند هم‌دوره ادیسون را شنیده‌اید. او اختراعات و خدمات بسیار زیادی به جهان ارائه کرده است که هنوز هم ما آن‌ها را در زندگی خود استفاده می‌کنیم.

اما نیکولا تسلا از لحاظ روحی و روانی دچار بیماری وسواس شده بود. او در همه زمینه‌ها مانند کار و خانه وسواس داشت.

تسلا درباره رژیم غذایی خود می‌گفت: ” رژیم غذایی من بسیار مناسب است. من در روز مقدار زیادی شیر و آب می‌نوشم. اما در روز دو وعده غذا می‌خورم. معمولا از سبزیجات تازه و ماهی‌ها به ندرت، اما به اندازه کافی تغذیه می‌کنم. “

بنابراین مناسب ترین رژیم غذایی را می‌توان به نیکولا تسلا نسبت داد و شما هم اگر قصد رژیم نوروز ۹۸ را دارید، این رژیم مناسب برای شما است.

البته این نکته را هم درنظر داشته باشید، که این رژیم‌ها و غذاها را نباید به طور کامل در رژیم نوروز ۹۸ استفاده کنید، پس بهتر است قبل از رژیم، حتما به پزشک‌تغذیه مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم